Προμήθεια ανταλλακτικών και συντήρηση θερμοψυκτών δικτύου

Προμήθεια ανταλλακτικών και συντήρηση θερμοψυκτών δικτύου

Ο Δήμος Ιλίου ανακοινώνει ότι θα προβεί στη συλλογή προσφορών για την με κωδικό 136/2020 μελέτη που αφορά στην «Προμήθεια ανταλλακτικών και συντήρηση θερμοψυκτών δικτύου»    συνολικού προϋπολογισμού  2.395,68€  συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. και καλεί τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν τις σχετικές προσφορές για την ανωτέρω προμήθεια/υπηρεσία, σύμφωνα με τα οριζόμενα στη σχετική μελέτη για τη διενέργειά της, με απ’ ευθείας ανάθεση. Κριτήριο κατακύρωσης θα είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά.

Προσφορές γίνονται δεκτές μέχρι και την  Δευτέρα 28/09/2020   και ώρα 11:00 π.μ. στο γραφείο πρωτοκόλλου του Δήμου μας , Κάλχου  48-50 1ος όροφος , η μπορείτε εναλλακτικά να στείλετε την προσφορά σας στο Πρωτόκολλο του Δήμου Ιλίου ηλεκτρονικά με email στο: kentrikigrammateia@ilion.gra ώστε να καταχωρηθεί και να λάβει αριθμό πρωτοκόλλου.

Σας διευκρινίζουμε, προς αποφυγή παρερμηνεύσεων, ότι στο πρόγραμμα πρωτοκόλλου του Δήμου μας εμφαίνετε η ημερομηνία και η ώρα αποστολής του email, και ισχύουν οι ως άνω προθεσμίες!  ( Δευτέρα 28/09/2020   και ώρα 11:00 π.μ )

To email της προσφοράς του υποψήφιου αναδόχου στο: kentrikigrammateia@ilion.gra πρέπει να αποσταλεί ως εξής:

 

·      Θέμα: «Προσφορά για την Π136/2020  
·      Περιεχόμενο:   Προς: Δήμο Ιλίου (Ο.Υ. – Τμήμα Προμηθειών)
  Προσφορά για την Π136/2020: «Προμήθεια ανταλλακτικών και συντήρηση θερμοψυκτών δικτύου»                             

 

  «Ονοματεπώνυμο Αποστολέα, Επωνυμία Εταιρίας με στοιχεία επικοινωνίας»
·      Επισυναπτόμενα Αρχεία: ·       Προσφορά, και ό,τι άλλο απαιτείται από τη με αριθμό 136/2020 Μελέτη του Δήμου μας

·       (Παρακαλούμε τα επισυναπτόμενα αρχεία να είναι τύπου .pdf και να έχουν όσο το δυνατό μικρό μέγεθος)

          

Σας επισημαίνουμε ότι προσφορές μπορούν να κατατεθούν αυτοπροσώπως σε φάκελο κλειστό μέχρι και την Δευτέρα 28/09/2020   και ώρα 11:00   πμ. και στο γραφείο πρωτοκόλλου του Δήμου Ιλίου, στην οδό Κάλχου 48 – 50 (1ος όροφος).

Η αξιολόγηση των προσφορών θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 28-09-2020 και ώρα 11.15 π.μ

Μετά την αξιολόγηση των προσφορών και πριν την έκδοση απόφασης ανάθεσης η αρμόδια υπηρεσία(Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών , Τμήμα Προμηθειών) ειδοποιεί εγγράφως τον προσωρινό ανάδοχο να υποβάλει επί ποινή αποκλεισμού τα δικαιολογητικά που απαιτούνται στο άρθρο 9 της με αριθμό 136/2020 Μελέτης του Δήμου μας.

Π136_20 Πρόσκληση Υποβολής Προσφορών Προς Άπαντες (ΑΑ)a

Π136_2020 ΜΕΛΕΤΗ (ΑΑ)a

Π136_2020 Οικονομική Προσφοράa