Προμήθεια επίπλων γραφείου για τις ανάγκες του 4ου ορόφου του Δημαρχιακού Μεγάρου Ιλίου

Προμήθεια επίπλων γραφείου για τις ανάγκες του 4ου ορόφου του Δημαρχιακού Μεγάρου Ιλίου

Ο Δήμος Ιλίου ανακοινώνει ότι θα προβεί στη συλλογή προσφορών για τη με κωδικό 195/2020 μελέτη που αφορά την «Προμήθεια επίπλων γραφείου για τις ανάγκες του 4ου ορόφου του Δημαρχιακού Μεγάρου Ιλίου», προϋπολογισμού 20.559,20€ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α και καλεί τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν τις σχετικές προσφορές για την ανωτέρω προμήθεια, σύμφωνα με τα οριζόμενα στη σχετική μελέτη για τη διενέργειά της, με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης.
Κριτήριο ανάθεσης αποτελεί η πλέον συμφέρουσα οικονομική προσφορά αποκλειστικά βάσει τιμής. Προσφορές θα γίνονται δεκτές για το σύνολο των ειδών του προϋπολογισμού. Προσφορές που δεν περιλαμβάνουν το σύνολο των ειδών θα απορρίπτονται.

Προσφορές γίνονται δεκτές μέχρι και την Παρασκευή 08/01/2021 και ώρα 13:00 μ.μ. στο γραφείο πρωτοκόλλου του Δήμου μας, Κάλχου 48-50, 1ος όροφος, ή μπορείτε εναλλακτικά να στείλετε την προσφορά σας στο Πρωτόκολλο του Δήμου Ιλίου ηλεκτρονικά με email στο: kentrikigrammateia@ilion.gr, ώστε να καταχωρηθεί και να λάβει αριθμό πρωτοκόλλου.

Σας διευκρινίζουμε, προς αποφυγή παρερμηνεύσεων, ότι στο πρόγραμμα πρωτοκόλλου του Δήμου μας εμφαίνεται η ημερομηνία και η ώρα αποστολής του e-mail, και ισχύουν οι ως άνω προθεσμίες (Παρασκευή 08/01/2021 και ώρα 13:00 μ.μ.) To email της προσφοράς του υποψήφιου αναδόχου στο: kentrikigrammateia@ilion.gr πρέπει να αποσταλεί ως εξής:

  • Θέμα: «Προσφορά για την ΚΜ 195/2020 «Προμήθεια επίπλων γραφείου για τις ανάγκες του 4ου ορόφου του Δημαρχιακού Μεγάρου Ιλίου»
  • Περιεχόμενο: Προς: Δήμο Ιλίου (Ο.Υ. – Τμήμα Προμηθειών)
    Προσφορά για την ΚΜ 195/2020: «Ονοματεπώνυμο Αποστολέα, Επωνυμία Εταιρίας με στοιχεία επικοινωνίας»
  • Επισυναπτόμενα Αρχεία: Προσφορά, και ό,τι άλλο απαιτείται από τη με κωδικό 195/2020 Μελέτη του Δήμου μας (Παρακαλούμε τα επισυναπτόμενα αρχεία να είναι τύπου .pdf και να έχουν όσο το δυνατό μικρό μέγεθος)

Σας επισημαίνουμε ότι προσφορές μπορούν να κατατεθούν αυτοπροσώπως σε φάκελο κλειστό μέχρι και την Παρασκευή 08/01/2021 και ώρα 13:00 μ.μ και στο γραφείο πρωτοκόλλου του Δήμου Ιλίου, στην οδό Κάλχου 48 – 50 (1ος όροφος).
Η αξιολόγηση των προσφορών θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 08/01/2021 και ώρα 14:00 μ.μ Μετά την αξιολόγηση των προσφορών και πριν την έκδοση Απόφασης Ανάθεσης η αρμόδια υπηρεσία (Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών, Τμήμα Προμηθειών) ειδοποιεί εγγράφως τον προσωρινό ανάδοχο να υποβάλει επί ποινή αποκλεισμού τα δικαιολογητικά που απαιτούνται στο άρθρο 9 της με κωδικό 195/2020 Μελέτης του Δήμου μας.

Λαμβανομένου υπόψη του σύντομου, σε πολλές περιπτώσεις, χρόνου ισχύος των πιστοποιητικών φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας που εκδίδονται από τους ημεδαπούς φορείς, οι οικονομικοί φορείς μεριμνούν να αποκτούν εγκαίρως πιστοποιητικά, τα οποία να καλύπτουν και τον χρόνο υποβολής της προσφοράς, σύμφωνα με τα ειδικότερα οριζόμενα στο άρθρο 104 του Ν. 4412/2016 όπως ισχύει, προκειμένου να τα υποβάλουν, εφόσον αναδειχθούν προσωρινοί ανάδοχοι.


ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ: 1. 1. H Μελέτη 195/20a
2. Έντυπο οικονομικής προσφοράςa

Π19520 Πρόσκληση προς Άπαντες Ενδιαφερόμενους (ΑΑ)a