Ο Δήμος Ιλίου ανακοινώνει ότι θα προβεί στη συλλογή προσφορών για τη με κωδικό Π37/2025 μελέτη που αφορά στην υπηρεσία με τίτλο: «Καθαρισμός – Αποψίλωση κοινόχρηστων χώρων και οικοπέδων του Δήμου προς πρόληψη πυρκαγιών» συνολικού προϋπολογισμού: 37.150,40€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% και καλεί τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν τις σχετικές προσφορές για την ανωτέρω υπηρεσία σύμφωνα με τα οριζόμενα στη σχετική μελέτη για τη διενέργειά της, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης.
Οι προσφορές υποβάλλονται μέσα σε σφραγισμένο φάκελο στον οποίο πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς:
α) η λέξη «Προσφορά»
β) η επωνυμία της αναθέτουσας αρχής, στην οποία απευθύνεται η προσφορά
γ) ο τίτλος της σύμβασης
δ) τα στοιχεία του οικονομικού φορέα
Μέσα στο φάκελο θα υπάρχουν δύο χωριστοί φάκελοι οι οποίοι θα φέρουν εξωτερικά τις ενδείξεις του κυρίως φακέλου.
Χωριστός σφραγισμένος φάκελος, με την ένδειξη «ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ», ο οποίος θα περιέχει:
- Υπεύθυνη Δήλωση (άρθ.8, Ν.1599/1986) ότι αποδέχονται τις προς παροχή υπηρεσίες και ότι συμφωνούν πλήρως με τις τεχνικές προδιαγραφές και τους όρους της παρούσας μελέτης.
- Πιστοποιητικό σπουδών γεωπονίας ή τεχνολογίας γεωπονίας ή δασολογίας ή δασοπονίας του υπευθύνου για τις εργασίες καθώς και συμφωνητικό από το οποίο θα προκύπτει η συνεργασία του με τον ανάδοχο.
- Υπεύθυνη Δήλωση του (άρθ.8, Ν.1599/1986) στην οποία ο νόμιμος εκπρόσωπος του ενδιαφερόμενου οικονομικού φορέα θα δηλώνει ότι: Τηρώ τις υποχρεώσεις μου που απορρέουν από τις διατάξεις του άρθρου 18 του ν.4412/2016 (περί περιβαλλοντικής, ,κοινωνικοασφαλιστικής και εργατικής νομοθεσίας).
- Βεβαίωση καλής εκτέλεσης (από Δημόσιο φορέα) ότι έχει ολοκληρώσει επιτυχώς την υλοποίηση τουλάχιστον μίας (1) σύμβασης παρεμφερούς αντικειμένου τα τελευταία δύο έτη.
- Πρότυπα διασφάλισης ποιότητας, περιβαλλοντικής διαχείρισης, υγείας και ασφάλειας στην εργασία (ISO 9001 : 2015 , ISO 14001 : 2015, ISO 45001: 2018).
Οι συµµετέχοντες επίσης θα πρέπει να προσκοµίσουν άδεια συλλογής και µεταφοράς από την Περιφέρεια Αττικής, καθώς και σύµβαση µε το ΧΥΤΑ Αττικής (Ε∆ΣΝΑ) για απόρριψη απορριµµάτων. Στην περίπτωση σύµπραξης ή κοινοπραξίας, ιδιωτικό συµφωνητικό υπογεγραµµένο από όλα τα µέλη, µε ιδιώτη ή εταιρεία η οποία να διαθέτει άδεια συλλογής και µεταφοράς από την Περιφέρεια Αττικής, καθώς και σύµβαση µε το ΧΥΤΑ Αττικής (Ε∆ΣΝΑ) για απόρριψη απορριµµάτων, µε το οποίο θα δηλώνεται η αποκλειστική συνεργασία για την εκτέλεση της συγκεκριµένης εργασίας.
Χωριστός σφραγισμένος φάκελος, με την ένδειξη «ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ» όπου θα αναφέρονται (στα πεδία της προσφοράς) και σύμφωνα με το άρθρο 68 του Ν. 3863/2010 όπως ισχύει, τα παρακάτω στοιχεία :
- Τον αριθμό των εργαζομένων που θα απασχοληθούν.
- Τις ημέρες και τις ώρες εργασίας.
- Τη συλλογική σύμβαση εργασίας στην οποία τυχόν υπάγονται οι εργαζόμενοι.
- Το ύψος του προϋπολογισμένου ποσού που αφορά τις πάσης φύσεως νόμιμες αποδοχές αυτών των εργαζομένων.
- Το ύψος των ασφαλιστικών εισφορών με βάση τα προϋπολογισθέντα ποσά.
Η τιμή της παρεχόμενης υπηρεσίας δίνεται ανά μονάδα, αριθμητικώς και ολογράφως. Στην τιμή περιλαμβάνεται οι υπέρ τρίτων κρατήσεις, ως και η κάθε άλλη επιβάρυνση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. όπως ορίζεται στην περ. (α) της παρ. 5 του άρθρου 95 του νόμου 4412/16.
Η οικονομική προσφορά των υποψηφίων, οι οποίοι θα αναλάβουν τελικά την παρούσα εργασία, θα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σχετικής σύμβασης και θα δίδεται σε ευρώ, σύμφωνα με το άρθρο 95 του ν. 4412/16. Οι τιμές μονάδας της προσφοράς του κάθε υποψήφιου , θα παραμένουν σταθερές για όσο θα είναι σε ισχύ η αντίστοιχη σύμβαση για την παρούσα εργασία, δηλαδή μέχρι την πραγματοποίηση της περαίωσης της εργασίας, σύμφωνα με ότι προβλέπεται στην παρούσα μελέτη. Οποιαδήποτε αλλαγή τους από την πλευρά του προσφέροντα, θα απορρίπτεται ως απαράδεκτη και αντίθετη στους όρους της σύμβασης. Στο τέλος της οικονομικής προσφοράς θα πρέπει να υπάρχει η ημερομηνία σύνταξης της προσφοράς, υπογραφή και σφραγίδα του/ης προσφέροντα.
Σημειώνεται εδώ ότι σε κάθε προσφέροντα θα διατίθεται έντυπο προϋπολογισμού προσφοράς, παρόμοιας μορφής με τον πίνακα ενδεικτικού προϋπολογισμού της παρούσας μελέτης, το οποίο ο υποψήφιος θα μπορεί προαιρετικά να συμπληρώνει, αν κρίνει ότι τον διευκολύνει για την κατάθεση της οικονομικής προσφοράς του. Το ποσό το οποίο αναφέρεται στον ενδεικτικό προϋπολογισµό της µελέτης είναι το διαθέσιµο από το ∆ήµο, για το σύνολο των κοινόχρηστων χώρων και οικοπέδων που δύναται να καθαρίσει και να αποψιλώσει και μέχρι εξαντλήσεώς του. Τα ποσά που αναφέρονται στον ενδεικτικό προϋπολογισµό, δεν δεσμεύουν το ∆ήµο, όσον αφορά στη διάθεσή τους ανά είδος εργασίας ή στην ποσότητα. Η διάθεση και κατανοµή των προαναφερόµενων ποσών θα γίνει βάσει των πραγματικών αναγκών της υπηρεσίας, οι οποίες θα εµφανιστούν κατά την διάρκεια ισχύος του συμφωνητικού και µόνο µέχρι εξάντλησής τους.
Ο υποψήφιος που συμφωνεί με τις τεχνικές προδιαγραφές και είναι οικονομικότερος θα επιλέγεται ως ανάδοχος.
Προσφορές θα γίνονται δεκτές τουλάχιστον για το σύνολο των υπηρεσιών του ενδεικτικού προϋπολογισμού. Προσφορά, η οποία δεν περιλαμβάνει το σύνολο των υπηρεσιών θα απορρίπτεται.
Προσφορές γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 και ώρα 11:00 π.μ. στο γραφείο πρωτοκόλλου του Δήμου μας, Κάλχου 48-50 1ος όροφος, ή μπορείτε εναλλακτικά να στείλετε την προσφορά σας στο Πρωτόκολλο του Δήμου Ιλίου ηλεκτρονικά με email στο: kentrikigrammateia@ilion.gra ώστε να καταχωρηθεί και να λάβει αριθμό πρωτοκόλλου.
Σας διευκρινίζουμε, προς αποφυγή παρερμηνεύσεων, ότι στο πρόγραμμα πρωτοκόλλου του Δήμου μας εμφαίνεται η ημερομηνία και η ώρα αποστολής του e-mail, και ισχύουν οι ως άνω προθεσμίες, ήτοι την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 και ώρα 11:00 π.μ..
To email της προσφοράς του υποψήφιου αναδόχου στο: kentrikigrammateia@ilion.gra πρέπει να αποσταλεί ως εξής:
· Θέμα: | «Προσφορά για την Κ.Μ.: Π37/2025 «Καθαρισμός – Αποψίλωση κοινόχρηστων χώρων και οικοπέδων του Δήμου προς πρόληψη πυρκαγιών» |
· Περιεχόμενο: | Προς: Δήμο Ιλίου (Ο.Υ. – Τμήμα Προμηθειών) |
Προσφορά για την Κ.Μ.: Π37/2025 «Καθαρισμός – Αποψίλωση κοινόχρηστων χώρων και οικοπέδων του Δήμου προς πρόληψη πυρκαγιών» | |
«Ονοματεπώνυμο Αποστολέα, Επωνυμία Εταιρίας με στοιχεία επικοινωνίας» | |
· Επισυναπτόμενα Αρχεία: | · Προσφορά, και ό,τι άλλο απαιτείται από τη με Κ.Μ.: Π37/2025 Μελέτη του Δήμου μας
· (Παρακαλούμε τα επισυναπτόμενα αρχεία να είναι τύπου .pdf και να έχουν όσο το δυνατό μικρό μέγεθος) |
Σας επισημαίνουμε ότι προσφορές μπορούν να κατατεθούν αυτοπροσώπως σε φάκελο κλειστό μέχρι και την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 και ώρα 11:00 π.μ. και στο γραφείο πρωτοκόλλου του Δήμου Ιλίου, στην οδό Κάλχου 48 – 50 (1ος όροφος).
Το αποτέλεσμα της διαδικασίας θα γνωστοποιηθεί στους συμμετέχοντες με κοινοποίηση Απόφασης κ. Δημάρχου. Μετά την αξιολόγηση των προσφορών και πριν την έκδοση απόφασης ανάθεσης η αρμόδια υπηρεσία (Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών ,Τμήμα Προμηθειών) ειδοποιεί εγγράφως τον προσωρινό ανάδοχο να υποβάλει επί ποινή αποκλεισμού τα δικαιολογητικά που απαιτούνται στο άρθρο 8ο της με αριθμό Π37/2025 Μελέτης του Δήμου μας, τα οποία θα βρίσκονται σε ισχύ και κατά την ημερομηνία κατάθεσης της προσφοράς σας.
Επιπροσθέτως σχετικά με την έκδοση παραστατικών ο υποψήφιος ανάδοχος/οικονομικός Φορέας θα πρέπει να είναι εναρμονισμένος με την υπ΄ αριθ. 52445 ΕΞ2023/4-4-2023 Κοινή Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων Υποδομών και Μεταφορών και Επικρατείας, με θέμα: «Υποχρέωση υποβολής ηλεκτρονικών τιμολογίων από τους οικονομικούς φορείς», ( Β’2385 με διορθ. σφαλ. στο Β’ 3061).
Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι παρέχεται ελεύθερη, άμεση και πλήρης πρόσβαση στο αρχείο της σχετικής μελέτης καθώς και του εντύπου της οικονομικής προσφοράς στην ιστοσελίδα του Δήμου Ιλίου https://www.ilion.gr/a
Π37_25 – ΕΝΤΥΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣa